Як побудувати успішну команду у креативному бізнесі. 5 правил Анастасії Буковської

Анастасія Буковська – генеральний продюсер студії Family Production, що створює рекламний відеоконтент для зарубіжного і українського ринку. У портфелі компанії робота з такими світовими брендами як Diesel, Dior, McDonald’s, Vodafone та інши. Анастасія розповідає НВ STYLE, як їй вдалося побудувати міцну команду і називає п’ять правил успіху в бізнесі

У компанії Family Production випробувальний термін триває шість місяців, замість звичних трьох. Ми впевнені: потрібно не менше півроку, щоб новий співробітник зміг проявити себе, а всі інші розібралися в його професіоналізмі. Завдяки цьому правилу і концепції Family Production – команда, як родина. У нас в не буває випадкових людей. Ми віримо: знайти свою людину – справжнє мистецтво, але без цього не побудувати компанію мрії.

З 2004 року ми виросли в 5 разів. У нас ніколи не було HR-менеджера, тому за ці роки я особисто проводила співбесіду більше сотні фахівців. Хтось із них залишався з нами на роки, хтось йшов через кілька місяців. Тому що створення реклами – безумовно, гарний і цікавий бізнес, але витримати його ритм непросто. З цим можуть впоратися тільки суперпрофесіонали і фанати професії. За роки роботи я помітила, що у таких людей є схожі риси характеру. Я виділила п’ять головних:

 

Пристрасть до своєї справи

90% людей, які до нас приходять, кажуть: «Я мрію бути режисером, але готовий попрацювати асистентом продюсера». При цьому, коли ми запитуємо, яких режисерів вони знають, за ким стежать, найчастіше звучить два імені – Стівен Спілберг і Алан Бадоєв.

Звичайно, ми не забороняємо мріяти. Але важливо розуміти: для досягнення мрії доведеться пройти великий професійний шлях, горіти роботою і намагатися в ній розібратися. Потрібно дивитися нові і старі фільми, їздити на фестивалі, постійно розвиватися. Якщо людина не любить свою справу, не відчуває пристрасті і натхнення до своїх завдань, то яку б зарплату вона не отримував, з якими б режисерами не працювала, це не «вистрілить».

 

Дисципліна

Дедлайни і таймінг в Family Production – це святе. Якщо ми обіцяли клієнту відправити продакшн-трітмент (прим. – документ, в якому режисер описує своє бачення майбутньої роботи і прикладає візуальні референс) в 10 ранку в понеділок, то він його отримає точно в цей час. Тому ми постійно проводимо тренінги для співробітників, наприклад, з ділового листування.

Продакшн – це сервісний бізнес. Часто зриви дедлайнів в кіно-індустрії прийнято списувати на те, що співробітники – творчі люди. Ми вважаємо, клієнтів це не повинно стосуватися, вони звертаються до нас за послугою і ми повинні її надати якісно. Незалежно від того, в перший раз вони з нами працюють або в десятий.

 

Відповідальність за все

Цього літа один з моїх співробітників, з яким ми працюємо вже 7 років, зізнався, що не міг заснути перед зйомками. «Я думав, раптом реквізитор забуде принести синю кепку, яка в кадрі повинна лежати біля головного героя». Робота в продакшн – це взаємодія з величезною кількістю людей і гіпервідповідальність. Попередньо ми обговорюємо з клієнтами все: від кольору гудзиків на пальто – до зачіски і кольору лаку у головної героїні. У проекті може бути задіяно понад 70 людей і у кожного свій пул завдань. «Ой, вибач, я забув», «Вибач, не вийшло» – іноді через одну таку відповідь може зірватися важлива зйомка, до якої всі готувалися багато місяців.

 

Креативність

Коли до нас на співбесіду приходять майбутні співробітники, вони завжди говорять, що мріють працювати в продакшн, бо хочуть займатися творчістю. Ми їх тоді лякаємо і говоримо, що ми творчістю не займаємося, а тільки працюємо з ідеями, які створюють креативні агентства.

Для нас креатив в тому, щоб реалізувати цю ідею кращим чином. Можна зняти ролик в Південній Африці, а можна придумати, як те ж саме зняти в Києві. Наприклад, ми часто стикаємося із завданням, коли на зйомках в березні клієнт хоче бачити в кадрі пізню весну. На вулиці сніг, а нам потрібна зелень.

Ще один вид творчості – кастинг. Сьогодні тобі потрібні велетні, а завтра – люди маленького зросту. Звичайно, у нас є база моделей і акторів. Але завдання кожного разу все цікавіше.

 

Уміння розслаблятися

За більш ніж 13-річну історію у нас склалися свої традиції. Перед зимовими канікулами ми проводимо family-breakfast – спільні сніданки. Більш того: у нас в офісі є кухня з плитою, і в цьому році ми плануємо готувати що-небудь разом. Як і наші колеги з усього світу, ми робимо wrap-паті. По завершенню зйомок режисер каже: Thanks to everybody. It’s a wrap. Всі починають плескати і веселитися, а після йдуть в бар.

Наприклад, в минулому році в грудні ми знімали ролик для Dior. У нас в команді було 30 іноземців, британські танцюристи, хореограф, у якого дві премії Grammy, суперзірка з Франції, модель Камілла Роу. Ми були втомлені, але традиції є традиції. В той день Діма Борисов не просто пустив нас в бар «Любчик» після 23.00, а ще й прикрасив заклад у різдвяному стилі. Вбрана ялинка, шампанське, караоке – закінчилася вечірка о 6 ранку. І наші гості практично відразу вирушили в аеропорт.

Зйомки – це завжди стресові ситуації, тому вміння розслаблятися і разом весело проводити час не на майданчику прекрасно об’єднує команду.

 

Читайте також: Я вважаю, що витрачати час варто тільки на творення і на дітей. 10 принципів Максима Бахматова

 

 

Ми дотримуємося етики трансльованих новин. Якщо у нашій статті відсутьні анонсовані фото чи відео, тоді просто перйдіть до джерела, де потрібний контент вбудований за належної політики ресурсу

джерело

реклама

Пов'язані статті

facebook
Close